Monday 6 May 2013

~ CARA-CARA PENYEDIAAN BLUEBERRY CHESSE CAKE ~


:: BLUEBERRY CHESSE CAKE ::


Harga : RM 23 / pack
(berat tepung 300g)

Kandungan setiap pack :
1. TEPUNG BLUEBERRY CHESSE CAKE
2. 150G BLUEBERRY JEM/TOPING
3. LANGKAH PENYEDIAAN

  • Tidak perlu masak,kukus atau bakar pun
  • Sangat mudah & cepat disediakan
  • boleh menggunakan mixer untuk jadikan kek cantik
  • cara-cara penyediaan & langkah demi langkah disertakan untuk panduan anda
  • bancuhan tepung ini FRESH & hanya dibungkus bila ada permintaan
  • JIMAT masa & wang kerana tidak perlu mengukat bahan-bahan kerana semuanya telah tersedia
  • hanya perlu tambah air masak 1CAWAN & putarkan dengan mixer
  • toping blueberry tambah menyelerakan bila dimakan
  • dijamin berpuas hati & lazat hasil daripada air tangan anda sendiri ;)

SELAMAT MENCUBA
(^_^)


Cara Penyediaan :
p/s;ni cara saya,
saya tambah biskut tiger feberet anak saya
 tuk  jdkan tapak chesse cake ni..
klu xmau dont follow ye hihi

1. Dpt tepung kek & blueberry jem

2. Biskut,buttercup & extra jem
tambahan tuk saya je..

3. Patahkan biskut,hancurkan
Cairkan 3sudu buttercup diatas api
&
Gaulkan & padatkan seperti diatas
Sejukkan dlm petisejuk sebentar

4. Masukkan 1bungkus blueberry chesse cake powder ke dlm bekas besar

5. Masukkan 1cawan air masak & kacau dengan mixer sehingga sebati

6. Boleh jugak masukkan buah-buahan yg dipotong dadu

7. Isi & ratakan adunan ke dalam loyang yg berisi biskut td



8. Hias bahagian atas kek dengan blueberry jem
&
Sejukkan didalam petisejuk selama 2-3jam






...alhamdulillah..ni la rupanya kek blueberry chesse saya ;)
confirm sedap ooo..sejuk2 makan plk time ni
nyum nyum nyummmiii hihihi..

SELAMAT MENCUBA !!!

sekali oder mesti nak lagi ;)

sebarang tempahan boleh hubungi saya @ pm saya segera :
012-5731087 (Yana)





No comments:

Post a Comment